TELEFON NON-STOP
0744.168.567

Cum alegeti menajera

1
Personal, prin telefon, e-mail sau formular de inscriere, ne spuneti care este profilul menajerei si cerintele vis-a-vis de aceasta, ne dati cateva informatii despre casa dvs., despre locatie si salariul oferit.
2
Dupa ce alegem candidatele care se pliaza cel mai bine pe profilul cerut, telefonic stabilim de comun acord cu dvs. data interviului, care se poate organiza la sediul agentiei sau la dvs. acasa, inclusiv in weekend..
3
Vi se prezinta dosarele complete ale candidatelor si urmeaza discutia libera cu fiecare dintre ele, pentru a le cunoaste si a va putea hotari asupra celei mai calificate si mai compatibile menajere dintre cele propuse de agentie

Personal casnic

Agentia noastra selecteaza si plaseaza menajere profesioniste si personal casnic (bucatari, gradinari, soferi, administratori si alte tipuri de personal domestic) - pentru program part-time, full-time, intern, ocazional, de sarbatori - in Bucuresti si localitatile limitrofe - Pipera, Baneasa, Otopeni, Corbeanca, Buftea, Balotesti, etc.

Experienta vasta in domeniu, profesionalitatea, rigurozitatea si implicarea totala in rezolvarea personalizata a nevoilor fiecarei familii ne fac alegerea potrivita pentru dvs.

In baza noastra electronica de date se va gasi cu siguranta angajatul de care ai nevoie, deoarece suntem in permanenta in cautarea celor mai pregatite profesional persoane din acest domeniu.

Procedura de selectie a personalului casnic este aceeasi ca la celelalte categorii de personal (bone si menajere), dvs. nu aveti de facut decat sa completati formularul de cerere, urmand ca noi sa identificam cele mai potrivite persoane in raport cu profilul creionat de dvs. si sa va invitam la interviul cu candidatii.

Procesul atent si riguros al selectarii candidatilor va garanteaza alegerea unor persoane corecte, responsabile si de incredere, care isi indeplinesc corect si cu inalt profesionalism sarcinile.

Obiectivul nostru final este satisfacerea dorintelor dvs. si, pentru atingerea acestui scop, actionam cu promptitudine si seriozitate, oferind servicii de cea mai buna calitate, deoarece ne dorim cele mai bune rezultate.

solicita personal

Despre menajere

Atributii

 realizarea si mentinerea curateniei in locuinta;

spalat si calcat haine si lenjerii;

intretinerea plantelor din casa si din gradina;

aprovizionarea casei si a familiei;

ingrijirea unui animal de casa;

supravegherea ocazionala a unui copil sau a unei persoane in varsta;

alte activitati stabilite cu familia.

Program si salarizare

Programul menajerei poate fi part-time, full-time, intern, de weekend, ocazional, etc., iar in functie de acest program, cat si de indatoririle menajerei, de nivelul experientei, de marimea casei si de alte criterii, aceasta va fi adecvat remunerata.

Negocierea salariului se face direct intre menajera si familie, la sediul agentiei

In timpul interviului de angajare se poate discuta si despre alte eventuale beneficii oferite - prime, bonusuri, etc., beneficii care fac mai atractiva oferta de angajare.

Menajera Bonny Blu

Menajerele recomandate de Bonny Blu sunt persoane vesele si optimiste, pline de energie si indemanatice, cu experienta in ingrijirea si curatenia caselor, persoane de incredere, discrete,sanatoase, curate si ingrijite, nefumatoare.

Sunt persoane oneste si responsabile, in grija carora va puteti lasa casa cu toata increderea.

Menajerele noastre muncesc cu placere si pricepere, cu simt de organizare si profesionalism.

Solicita menajera
Pentru a solicita o menajera ne puteti contacta la numarul de telefon 0744.168.567, pus la dispozitia dvs. 24/24, sau on-line, prin completarea formularului de cerere de pe site sau a formularului din pagina de contact, astfel incat noi sa aflam toate informatiile necesare despre familie, casa, locatie, profilul menajerei, indatoririle acesteia, tipul de program preferat, remuneratia si alte date utile, astfel incat sa putem selecta in faza initiala cele mai potrivite menajere pe care vi le vom prezenta la interviu.
solicita menajera
Procedura selectarii candidatilor de catre agentie

Primul pas este interviul telefonic, candidatii trebuie sa se exprime fluent, sa fie sociabili si deschisi, sa inspire incredere.

Urmatorul pas este invitarea candidatilor la sediul agentiei, unde se realizeaza interviul biografic, care ne furnizeaza toate informatiile personale si despre activitatea desfasurata anterior. Candidatii sunt rugati sa prezinte copii dupa actele de identitate, stare civila, diplome de studii, cazier judiciar, adevrinta medicala care atesta ca sunt sanatosi si nu prezinta boli cronice sau contagioase si eventualele scrisori de recomandare de la familiile unde au lucrat anterior. Recomandarile sunt verificate telefonic de catre reprezentantii agentiei noastre.

Candidatilor li se face evaluarea psihologica si psihocomportamentala, in urma carora se obtine profilul personalitatii acestora, se observa tipul de comportament, sociabilitatea, deschiderea catre nou si flexibilitatea, principiile morale si etice. Se completeaza de catre acestia o serie de teste si chestionare caracteristice domeniului lor de activitate, care le atesta profesionalismul si gradul de pregatire.

  Se intocmeste dosarul fiecarui candidat, care cuprinde copii dupa actele de identitate, de stare civila, de studii, adeverinte medicale, cazier judiciar, recomandarile de le celelalte familii, testele psihologice si profilul acestora. Dosarul este strict confidential si este folosit de catre agentie doar in scopul angajarii candidatilor. Acest dosar se prezinta familiei pentru a fi studiat inaintea interviului cu candidatii si se inmaneaza efectiv familiei in momentul alegerii candidatului si semnarii contractelor.

solicita angajare